[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Mac en proves (desenvolupament) - 12 de maig 2017

Pere Orga gotrunks a gmail.com
dim maig 16 19:37:03 CEST 2017

> El 15/05/2017 a les 01:20, Pere Orga ha escrit:

> He publicat una nova versió del Catalanitzador amb la primera versió del
> diccionari.
>
> He provat de baixar-me el nou arxiu i surt el mateix que l'antic. Si pots
> revisar que està bé el que has penjat. En la propera actualització del
> Catalanitzador ja actualitzarem el diccionari.
>
> Salut,

Doncs és estrany, vaig comprovar que es baixava bé després de netejar
la memòria cau al Cloudflare. Potser estaves darrere un proxy.

Us aviso quan el torni a actualitzar.

Pere Orga