[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Mac en proves (desenvolupament) - 12 de maig 2017

Pere Orga gotrunks a gmail.com
dll maig 15 01:20:42 CEST 2017

Bona nit,

He actualitzat els diccionaris afegint les citacions als peus de cada
entrada, i millorant els fitxers README.txt:

https://orga.cat/sites/default/files/sinonims_albertjane_dsl.zip
https://orga.cat/sites/default/files/sinonims_albertjane_apple.zip

Salutacions