[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Mac en proves (desenvolupament) - 12 de maig 2017

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis maig 13 16:55:40 CEST 2017

El 13/05/2017 a les 16:28, Chiara Palladino ha escrit:
> Bona tarda,
> Em dic Chiara i a vegades faig servir el softcatalà.
> Tot i així, des de fa 2 o 3 dies m'arriben els missatges que vosaltres
> treballadors (dedueixo) us esteu enviant.
> Per mi so suposa cap moléstia, però us ho volia fer saber, en el cas,
> per exemple, que hi hagi algun error informàtic i que les vostres
> informacions s'estan enviant a més gent.
> Gràcies i que vagi molt bé la feina, el softcatalà és un servei fantàstic!
> :)
> Chiara Palladino

Hola Chiara,

Aquesta és una llista de coordinació de desenvolupament d'una eina que
és diu Catalanitzador.

Pel que descrius no tens interès en això llavors t'aconsello que et
donis de baixa de la llista aquí: