[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Mac en proves (desenvolupament) - 12 de maig 2017

Chiara Palladino chiarapalladio a hotmail.com
dis maig 13 16:28:48 CEST 2017

Bona tarda,
Em dic Chiara i a vegades faig servir el softcatalà.
Tot i així, des de fa 2 o 3 dies m'arriben els missatges que vosaltres treballadors (dedueixo) us esteu enviant.
Per mi so suposa cap moléstia, però us ho volia fer saber, en el cas, per exemple, que hi hagi algun error informàtic i que les vostres informacions s'estan enviant a més gent.
Gràcies i que vagi molt bé la feina, el softcatalà és un servei fantàstic!
:)
Chiara Palladino
________________________________
Da: Catalanitzador <catalanitzador-bounces a llistes.softcatala.org> per conto di Pere Orga <gotrunks a gmail.com>
Inviato: venerdì 12 maggio 2017 23.13.37
A: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Oggetto: Re: [Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Mac en proves (desenvolupament) - 12 de maig 2017

Hola Jordi,

Ho he provat en Mavericks i la part del diccionari funciona bé. La
resta no podia provar-ho (ja ho tenia aplicat)

Si mai actualitzo el fitxer, ja us avisaré. No he detectat cap
problema en la conversió de format, però he trobat algunes errades en
les entrades originals que espero que arreglin ells (de moment, l'IEC
no m'ha contestat). I suposo que aviat actualitzaran l'ortografia.

Salut