[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Mac en proves (desenvolupament) - 12 de maig 2017

Pere Orga gotrunks a gmail.com
dis maig 13 10:39:28 CEST 2017

Hola Joan,

Ho he d'investigar més bé, però en els formats que estic fent servir,
no sembla haver-hi un estàndard per fer això. Crec que l'única manera
de fer-ho seria afegint el text de la citació en cada entrada.
Probablement això augmentaria la mida (Kb) del diccionari una vegada
descomprimit, però no tinc cap inconvenient en fer-ho. En el format
DSL pot ser més problemàtic, ja que potser no podré reduir la mida de
la lletra.

No sé a qui has fet la consulta, però que jo sàpiga, la manera en què
s'ha d'especificar la llicència CC-BY-NC-ND no varia respecte a com
s'ha de fer en la CC-BY o CC-BY-SA, per exemple. Jo pensava que ja ho
havia fet bé. Sí que penso que en el cas del Catalanitzador, estaria
bé citar-ho en algun lloc, potser en l'instal·lador i en el README.

Ho miro.