[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Mac en proves (desenvolupament) - 12 de maig 2017

Pere Orga gotrunks a gmail.com
div maig 12 23:13:37 CEST 2017

Hola Jordi,

Ho he provat en Mavericks i la part del diccionari funciona bé. La
resta no podia provar-ho (ja ho tenia aplicat)

Si mai actualitzo el fitxer, ja us avisaré. No he detectat cap
problema en la conversió de format, però he trobat algunes errades en
les entrades originals que espero que arreglin ells (de moment, l'IEC
no m'ha contestat). I suposo que aviat actualitzaran l'ortografia.

Salut