[Catalanitzador] Incloure el diccionari de sinònims d'Albert Jané

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic maig 10 07:16:30 CEST 2017

El 10/05/2017 a les 00:34, Pere Orga ha escrit:
> Hola,
>
> Veure https://orga.cat/posts/diccionari-sinonims-albert-jane-fora-linia
>
> Té la llicència CC BY-NC-ND 3.0. O sigui, es pot copiar i redistribuir
> en qualsevol mitjà i format però no es permet fer-ne un ús comercial
> ni tampoc crear-ne obres derivades. Entenc que es podria incloure en
> la versió per a Mac del Catalanitzador.
>
> Crec que és la primera vegada que un diccionari de l'IEC es pot
> distribuir en un fitxer (legalment) i fer servir fora de línia. No sé
> si us pot interessar tenir-lo allotjat al web de Softcatalà, o
> [...]

Hola Pere,

Respecte a la visibilitat hem fet una piulada[1].

Trobo que estaria bé afegir a l'apunt web on cal desar els fitxers
perquè s'instal·li el diccionari amb instruccions pas a pas.

Respecte al Catalanitzador, ho tenim molt atura però definitivament ho
afegirem quan ens tornem a posar.

[1] https://twitter.com/softcatala/status/862173727013908480

---
http://www.avg.com