[Catalanitzador] Fw: Office 2016 64 bits no es catalanitza

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 24 20:47:55 CEST 2016

El 24/05/2016 a les 20:42, Josep M. ha escrit:
> No sé perquè no s’ha rebut al fòrum del Catalanitzador.
> Te’l reenvio en privat.
>
> Josep M.

Hola Josep,

En aquesta màquina hi ha instal·lat el català a través d'un Language
Accessory Pack:

11:22:18.0238 - MSOffice::_isOffice2016LangAccesoryPackInstalled.
Languages ca-es;en-us, found: 1
11:22:18.0238 -
MSOffice::_readDefaultLanguageForOffice2016LangAccesoryPack.
UILanguageTag: ca-ES, default 1
11:22:18.0238 -
MSOffice::_readDefaultLanguageForOffice2016LangAccesoryPack.
isCatalanSetAsDefaultLanguage: 1, FollowSystemUIOff 0

I a més en teoria és la llengua per defecte.

Vas esborrar també Language Accessory Pack? Em sembla que s'instal·la
per separat.