[Catalanitzador] Catalanitzador versió 2.6.8 per a Windows i OS X a producció

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu jul 31 18:15:47 CEST 2016

Hola,

En aquest cas, com que és menor que el build 10586, aplicaríem el primer
language pack de tots que és compatible amb tot els builds anteriors a
10586. Pots provar-ho.

Estadísticament hi ha moltes recents (10586) ja que els fabricants, les
imatges ISO que distribueix Microsoft, i les actualitzacions fan que
pràcticament tothom tingui la versió més recent. Ara en les properes
setmanes que estarem en la transició de 10586 a 14393