[Catalanitzador] Catalanitzador versió 2.6.8 per a Windows i OS X a producció

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic ago 3 09:24:37 CEST 2016

Ahir ja me'l vaig baixar en 4 màquines, i vaig estar fent proves: tot
correcte!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Wednesday, August 3, 2016 8:26 AM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà ; Jordi Mas
Subject: Re: [Catalanitzador] Catalanitzador versió 2.6.8 per a Windows i OS
X a producció

El 31/07/2016 a les 21:04, Josep M. ha escrit:
> Com a cosa curiosa:
> Una versió 10240 catalanitzada mostra “Panel de Control”. Quan es fa la
> migració automàtica cap a 10586 segueix sortint catalanitzada, però ara
> mostra “Tauler de Control”.

Hola Josep M

Ja ho sortit el Windows 10 anniversary update. Crec que té el build
number 14393.10. Aquest és ja el definitiu que farà servir tothom.
Hauria de baixar-se pel canal d'actualitzacions normals.

Si pots provar que amb el Catalanitzador va bé. Jo aquesta setmana no sé
quan podré fer-ho.