[Catalanitzador] Canvis a https://www.softcatala.org/catalanitzador/

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu set 20 22:31:30 CEST 2015

Hola,

El dia 20 de setembre de 2015, 22:21, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Ep Pau
>
> Bàsicament m'agrada evitar correus d'aquest tipus si la conversa es pot
>>

> La conversa és la mateixa només canvia l'eina. El punt d'inflexió és quan
> comences el desenvolupament: abans o després de que acabi la conversa.
>
> * Si es crea un issue, es poden associar els commits a eixe issue específic
>>

> Això no aporta massa valor en un projecte d'aquesta mida.
>
> * És fàcil veure si la tasca està oberta o tancada, assignada a qui, des
>>

> S'han fet 4 canvis en 12 mesos i sou 2 persones potencialment que feu
> aquests canvis.

> [...]
Jeje. No cal ;). Només et preguntava i t'he exposat les meues raons. Però,
francament, tant m'és una forma o l'altra per les mateixes raons que tu has
dit. Una vegada tinguem el nou web, els canvis de contingut es faran des
del dashboard del WordPress.