[Catalanitzador] Canvis a https://www.softcatala.org/catalanitzador/

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu set 20 22:21:39 CEST 2015

Ep Pau

> Bàsicament m'agrada evitar correus d'aquest tipus si la conversa es pot
> dur a terme als issues del github:

La conversa és la mateixa només canvia l'eina. El punt d'inflexió és
quan comences el desenvolupament: abans o després de que acabi la conversa.

> * Si es crea un issue, es poden associar els commits a eixe issue específic

Això no aporta massa valor en un projecte d'aquesta mida.

> * És fàcil veure si la tasca està oberta o tancada, assignada a qui, des
> de quan...

S'han fet 4 canvis en 12 mesos i sou 2 persones potencialment que feu
aquests canvis.

> * Totes les coses relacionades amb el projecte estan en un lloc ben clar
> i accessible (github)

Sí, es diu la llista Catalanitzador.

> Personalment, el primer i segon punt em semblen essencials. I encara que
> no hi haja «gran cosa» a fer, estarem fent les coses bé sense afegir més
> faena (bé, així és com ho veig jo). El punt negatiu que veig és que, per
> exemple, el que ha vist el Joan Montané respecte als downloads, igual no
> ho hauria vist si només ho haguérem fet per github...

Personalment penso que els tickets són burocràcia i un impost de gestió
que només té sentit pagar quan hi ha un benefici clar.

Dit això, pel proper canvi et crearé un tiquet :)