[Catalanitzador] Publicada la versió 2.6.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 de setembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll set 14 21:52:52 CEST 2015

El 14/09/2015 a les 19:25, Josep M. ha escrit:
> He fet el que em dius d'obrir la pàgina del Debian, i surt això:
> 1
> Per tant sembla que la llengua de navegació és el català.
> Què faig ara?

D'acord.

Si pots anar als directoris
C:\Users\Administrador\AppData\Local\Google\Chrome\User Data i envia'm
adjuntat si us plau els fitxers Local State i Default/Preferences. Em
cal veure quines preferències tens i com està serialitzat el fitxer.

Gràcies