[Catalanitzador] Publicada la versió 2.6.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 de setembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll set 14 12:32:53 CEST 2015

Ep Josep M

> Ho puc reproduir.  Hi ha dos maneres de configurar la llengua el iTunes:
> per màquina (tots els usuaris) per usuari. Des de la versió 12, que va
> canviar l'iTunes 64-bits, en 64-bits per màquina no ho estem fent bé.
>
> Pots confirmar el valor de la clau InstalledLangID (si existeix) de
> registe (usant RegEedit) de HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Apple Computer,
> Inc.\iTunes? Hauries de tenir 1027 que és el català que no estem llegint
> bé.

Això ja ho tinc solucionat. Ara publicaré una versió nova. Les proves
que he fet:

-64 bits versió 11.x (antiga)
* El català per a tots els usuaris
* El català per al usuari actual
* L'espanyol per a tots els usuaris
* L'espanyol per al usuari actual

-64 bits versió 12.x (nova)
* El català per a tots els usuaris
* El català per al usuari actual
* L'espanyol per a tots els usuaris
* L'espanyol per al usuari actual

I una prova de regressió en iTunes 32 bits ràpida.

En tots els casos el Catalanitzador s'ha comportat com s'esperava.

Dit això, si pots fer proves per validar-ho tu també seria fantàstic.

Gràcies Josep M!