[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.5 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 d'agost -> LOO 64-bits

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij set 10 08:05:55 CEST 2015

El 01/08/2015 a les 14:41, Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Aquí teniu la versió 2.4.5 del Catalanitzador per Windows.
>
> Novetats versió Microsoft Windows:
>
> * S'envien les estadístiques anònimes per https
> * Compatibilitat amb LibreOffice 5.0

Ep gent,

Ahir vaig veure que hi ha una versió de 64 bits de LibreOffice 5.0.

El Catalanitzador no la detecta ni amb l'acció de LanguageTool ni tampoc
amb l'inspector d'estadístiques. Molt probablement fan servir el
registre de 64 bits.

No crec que sigui massa majoritari entre els usuari, però afegiré suport
igualment. Serà també interessant veure com funciona el LanguageTool amb
el LOO de 64 bits i fer alguna prova també amb Java de 64 bits. Si heu
fet alguna prova manual en aquest tipus de configuracions comenteu-ho si
us plau.