[Catalanitzador] Catalanitzador: problema d'accés als logs de les estadístiques

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div oct 30 20:31:26 CET 2015

El dia 30 d’octubre de 2015, 20:22, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Ep Xavi,
>
> Quan intento accedir als logs de producció mitjançant les estadístiques:
>
> https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=264&show=logs
>
> No em mostra res i em dóna l'error que pots veure a la captura de pantalla.
>
> Ho pots mirar? Aquesta opció més molt útil per mirar els logs dels usuaris
> que han tingut problemes (ara en tenim uns quants)

Ja he trobat què passava, i ho he corregit.

Digues si et cal alguna cosa més.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >