[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim oct 20 22:50:27 CEST 2015

El 20/10/2015 a les 16:25, Josep M. ha escrit:
> Ep! Ja està! Somriure
> Un OS X El Capitan en anglès. Em descarrego i executo el Catalanitzador.
> Em demana reiniciar l’ordinador.
> Un pic fet això, vaig a la carpeta Spelling i canvio els noms existents
> a “ca.aff” i “ca.dic”. No reinicio l’ordinador, però ja em funciona la
> correcció en català, i a més a més ara “Català (Biblioteca)” és a dalt
> de tot de la llista d’idiomes, i no pas a baix de tot com passava
> anteriorment.
> Per tant entenc que el problema és que els noms haurien de ser ca.aff i
> [...]

Gràcies nois

He contestat a l'usuari resumint el que hem comentat:

https://www.softcatala.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=5640&p=16730#p16730