[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Joan Montané joan a montane.cat
dim oct 20 16:08:46 CEST 2015

El dia 20/10/2015 15:56, "Josep M." <josep.m8 a gmail.com> va escriure:

> Si després dels passos que he comentat al meu correu anterior, reinicio
l’ordinador, segueix tot igual (de malament...)

En el meu cas, no he fet servir el Catalanitzador en cap moment. He
configurat el català com a llengua del sistema al principi de tot i he
*suprimit* l'espanyol (només ho he deixat el català). I sí, és un OSX
10.11, instal·lat des de zero.

Demà més proves, però hi ha algun sistema per a fer-ho funcionar. Segur.

Joan Montané