[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dim oct 20 15:56:11 CEST 2015

Si després dels passos que he comentat al meu correu anterior, reinicio l’ordinador, segueix tot igual (de malament...)

Josep M.

From: Josep M.
Sent: Tuesday, October 20, 2015 3:52 PM
To: Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà
Subject: Re: [Catalanitzador]Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Si ho faig canviant l’ordre, és a dir, descarrego i executo el Catalanitzador amb només amb la primera opció (llengua del sistema), li dic que reiniciï l’ordinador, em baixo i descarrego els fitxers d’idioma, creo la carpeta Spelling, i els copio a dins amb el nom ca.dic i ca.aff:

Ni corregeix el català, ni té el català a la llista de llengües de correcció.

Josep M.