[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll oct 19 22:53:23 CEST 2015

Hola Jordi, entre línies.

El 19/10/15 a les 22:30, Jordi Mas ha escrit:
> El 19/10/2015 a les 19:51, Josep M. ha escrit:

> Això confirma que podem treure el Catalanitzador de l'equació. El
> problema és que els fitxers del corrector no funcionen amb la detecció
> automàtica.
>
> Si fas el mateix amb els diccionaris en gallec o altres funcionen?
>
> En Joan ha comentat que potser simplement la detecció de llengua no
> funciona quan instal·les diccionaris a través de /Library.
>
> Cap informació addicional?
La única cosa que se m'ocorre és que ara només funcione la detecció de
llengua a la carpeta on estiguen els diccionaris del sistema. Però no
tinc clar on són...

> Gràcies,

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia