[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll oct 19 22:30:07 CEST 2015

El 19/10/2015 a les 19:51, Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> He seguit els següents passos, en un El Capitan en anglès:
>
> 1r. M'he descarregat els dos fitxers que m'indicaves, cap a la carpeta
> Download, amb el nom "Catala" sense accent (es volen descarregar amb
> accent!), i extensions AFF i DIC (no DIF, com em deies tu)
> 2n. Els he copiat cap a /Library/Spelling He hagut de crear la carpeta
> Spelling, ja que no hi era.
> 3r. M'he descarregat el Catalanitzador versió per a Mac OSX, i només he
> triat "Configura el català com a llengua del sistema", i no pas
> [...]

Això confirma que podem treure el Catalanitzador de l'equació. El
problema és que els fitxers del corrector no funcionen amb la detecció
automàtica.

Si fas el mateix amb els diccionaris en gallec o altres funcionen?

En Joan ha comentat que potser simplement la detecció de llengua no
funciona quan instal·les diccionaris a través de /Library.

Cap informació addicional?

Gràcies,