[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dll oct 19 19:51:51 CEST 2015

Hola,

He seguit els següents passos, en un El Capitan en anglès:

1r. M'he descarregat els dos fitxers que m'indicaves, cap a la carpeta
Download, amb el nom "Catala" sense accent (es volen descarregar amb
accent!), i extensions AFF i DIC (no DIF, com em deies tu)
2n. Els he copiat cap a /Library/Spelling He hagut de crear la carpeta
Spelling, ja que no hi era.
3r. M'he descarregat el Catalanitzador versió per a Mac OSX, i només he
triat "Configura el català com a llengua del sistema", i no pas "Instal·la
el corrector ortogràfic català al sistema".
4t. He reiniciat l'ordinador, tal i com em demanava.
5è. He provat les eines de correcció amb el següent resultat: Ortografia i
gramàtica queda en "Automàtica per idioma" i no corregeix els errors en
català. A la llista de llengües no hi surt el Català!
6è. He comprovat que a la carpeta Library/Spelling hi hagi: Catala.aff i
Catala.dic

Josep M.