[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 18 22:57:54 CEST 2015

El 18/10/2015 a les 20:26, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Els fitxers amb accents ja no són a la carpeta els he eliminat només al
> principi, però el problema persisteix.
>
> Ara estic traïen al gos. Quan arribe a casa, uns 15 minuts, parlem al
> Telegram

Josep M, la resta

Per Telegram hem recuperat el Mac del Pau. El que li ha succeït no està
relacionat amb el problema de detecció automàtica de l'idioma. Podem
continuar les proves ja que encara no sabem la causa.

Gràcies!

Jordi