[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu oct 18 20:26:03 CEST 2015

Els fitxers amb accents ja no són a la carpeta els he eliminat només al
principi, però el problema persisteix.

Ara estic traïen al gos. Quan arribe a casa, uns 15 minuts, parlem al
Telegram

Gràcies Jordi.