[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 18 20:21:56 CEST 2015

El 18/10/2015 a les 20:17, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> El problema concret és  que no acaba de carregar el finde al inici, i
> per tant deixa l'ordinador inutilitzat.
>
> Investigaré la pàgina que em dius, però és un problema ben gros.

Pau,

Aquest és el problema els accents, segur.

Has de seguir aquestes instruccions:
https://gent.softcatala.org/jmas/bloc/?e=506

Abans d'esborrar els fitxers a "/Library/Spelling" comprova si us plau
que els fitxers tenien accents.

Si tens cap problema tinc obert el telegram.

Moltes gràcies

Jordi