[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu oct 18 20:17:03 CEST 2015

El problema concret és  que no acaba de carregar el finde al inici, i per
tant deixa l'ordinador inutilitzat.

Investigaré la pàgina que em dius, però és un problema ben gros.