[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu oct 18 19:30:11 CEST 2015

Hola Jordi.

Em funcionava perfectament fins que he fe les proves a preferències del
sistema.

Ja dic, porte des que va sortir El Capitan utilitzant-lo sense cap problema.