[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 18 19:26:35 CEST 2015

El 18/10/2015 a les 18:44, Josep M. ha escrit:
> Després de catalanitzar amb èxit un Mac OS X El Capitan de 64 bits,
> l'ortografia i la gramàtica queden fixades per defecte a "Automàtica per
> idioma", i el resultat és que no detecta cap falta d'ortografia en català.
> Si trio del final de la llista "Català (Biblioteca)", llavors sí que
> passa a detectar les faltes d'ortografia en català.

Ep Josep M

Sí, això és el que hem observat si fixes una llengua va bé però per
defecte funciona amb detecció automàtica. Per defecte, en la detecció
automàtica, jo no ho tenia seleccionat (possible millora, però primer
cal fer-ho funcionar).

Algunes proves que poden ajudar-nos:

- Si instal·lem el corrector català sense el Catalanitzador veure si
observem el mateix problema.

- Si observem el mateix problema, llavors el problema està en els
fitxers del corrector. Si aquest és el cas, podríem provar si amb altres
llengües afegides com a biblioteques (gallec per exemple) també succeïx.

Si pots fer aquestes proves i comentar com funciona.

Gràcies,