[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu oct 18 18:44:45 CEST 2015

Després de catalanitzar amb èxit un Mac OS X El Capitan de 64 bits,
l'ortografia i la gramàtica queden fixades per defecte a "Automàtica per
idioma", i el resultat és que no detecta cap falta d'ortografia en català.
Si trio del final de la llista "Català (Biblioteca)", llavors sí que passa a
detectar les faltes d'ortografia en català.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, October 18, 2015 4:37 PM
To: desenvolupament ; Jordi Mas
Subject: [Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica
de l'idioma

Ep gent,

Un usuari es queixa que la detecció d'idioma català no funciona:

https://www.softcatala.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=5640&sid=1c63ca1aaf51077969233bf150905a6e

En aquest article explica com es configura:

http://apple.stackexchange.com/questions/57883/how-can-i-change-the-language-for-automatic-spelling-correction

Jo he fet proves de posar el català com a primer amb altres llengües i
tampoc aconsegueixo que em funcioni correctament.

Algú pot confirmar que li funciona?

Gràcies