[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'OS X: detecció automàtica de l'idioma

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu oct 18 18:07:16 CEST 2015

A mi em funcionava sense cap problema fins que he seguit les recomanacions
de l'enllaç que has possat, que ha tornat completament inestable el sistema.

Ara estic reinstal·lant, però supose que el problema, com en ocasions
anteriors seran els diccionaris a la carpeta biblioteca.