[Catalanitzador] LOG de Mac OS X 10.11

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dis oct 3 22:53:38 CEST 2015

Hola Jordi.
El 3/10/15 a les 22:10, Jordi Mas ha escrit:
> Hola Pau,

> La carpeta /Library/Spelling era on fins abans de l'OS X Capitan
> s'emmagatzemaven els diccionaris addicionals. Ho hem fet sempre així i
> està àmpliament documentat.
>
> Sembla que amb l'OS X Capitan això ja no funciona. Una solució ràpida
> com dius es copiar els diccionaris al directori de l'usuari però
> llavors si el sistema té més d'un usuari només aquell que ha executat
> el Catalanitzador podrà usar-los.
La pregunta, crec és altra: el catalanitzador pot crear la carpeta
/Library/Spelling? Jo tinc els diccionis del catalanitzador ací i funcional.

> La pregunta és: sabem quin és el directori on cal desar els
> diccionaris a partir de l'OS X perquè el tinguin disponible tots els
> usuaris?
Mentre no es trobe una alternativa, /Library/Spelling funciona. La
diferència és que abans la carpeta existia (buida) i ara sembla que no.
La funció seria que creara la carpeta.

> A curt plaç podem conservar el comportament antic pels OS X anteriors
> i per OS X Capitan o superior copiar de moment al d'usuari (que he
> provat, i funciona).
>
> Jordi,

És una alternativa. Jo fa temps que pense que caldria posar els
diccionaris on es troben els que el sistema porta per defecte, però no
tinc clar on són o si és viable.

--
Una salutació,