[Catalanitzador] LOG de Mac OS X 10.11

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dis oct 3 20:06:19 CEST 2015

El 3/10/15 a les 19:56, Jordi Mas ha escrit:
> El 03/10/2015 a les 19:32, Josep M. ha escrit:

> Fins ara sempre existia, on es desen els diccionaris del sistema.
>
> Tens cap altre diccionari instal·lat al sistema?
>
> Si crees aquesta carpeta manualment, i després executes el
> Catalanitzador, et funciona? I per et funciona no vull dir només que
> el Catalanitzador no doni error sinó que també s'hagi instal·lat bé el
> corrector i funcioni.
>
> Gràcies!
>
> Jordi,
Acabe d'observar que:
- A la carpeta /Library/Spelling només estan els diccionaris del
catalanitzador, no els del sistema.
- A la carpeta /users/nom_de_la_màquina/Library/Spelling estan els
diccionaris del sistema així com el català.

--
Una salutació,