[Catalanitzador] Publicada la versió Windows en proves (desenvolupament) - 7 de novembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 9 20:34:09 CET 2015

El 09/11/2015 a les 20:14, Josep M. ha escrit:
> Ep! He detectat un error en una de les combinacions:
> 		Java 32 	Java 64 	Sense Java
> Windows 32 	LibreOffice 32 	ü 	NA 	ü
> LibreOffice 64 	NA 	NA 	NA
>
> 		Java 32 	Java 64 	Sense Java
> Windows 64 	LibreOffice 32
> LibreOffice 64 	û 	ü 	ü
>
> N’adjunto el LOG del Catalanitzador. Queden 3 combinacions per provar,
> però avui ja no tinc temps per més. Potser en Joan en pugui investigar
> alguna. Si no, demà miraria de fer-ne una o dues més.

Gràcies Josep

Et falla el cas D:

"Windows 64 bits amb LibreOffice 64 bits amb Java de 32 bits instal·lat"

Crec que té sentit que tal aquest com el B fallin perquè són escenaris
on el LibreOffice ha de destriar quina edició de Java fa servir.