[Catalanitzador] Publicada la versió Windows en proves (desenvolupament) - 7 de novembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis nov 7 14:59:09 CET 2015

Ep gent,

Acabo de pujar una nova versió del Catalanitzador per al Windows amb
millores per l'acció de LanguageTool amb Libreoffice.

https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest
/development/windows/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true

Aquí teniu els principals casos d'ús que cal provar.

Cas A. Windows 64 bits amb LibreOffice 32 bits amb Java de 32 bits
instal·lat

Cas B. Windows 64 bits amb LibreOffice 32 bits amb Java de 64 bits
instal·lat

Cas C. Windows 64 bits amb LibreOffice 32 bits sense Java instal·lat

Cas D. Windows 64 bits amb LibreOffice 64 bits amb Java de 32 bits
instal·lat

Cas E. Windows 64 bits amb LibreOffice 64 bits amb Java de 64 bits
instal·lat

Cas F. Windows 64 bits amb LibreOffice 64 bits sense Java instal·lat

Cas G. Windows 32 bits amb LibreOffice 32 bits amb Java de 64 bits
instal·lat

Cas H. Windows 32 bits amb LibreOffice 32 bits sense Java instal·lat

Si podeu pensar cap altre cas d'ús m'ho dieu.

Us comento:

1) Us demano que m'ajudeu a verificar que aquesta versió va bé amb
aquests casos d'ús.

2) Amb les proves que jo he fet només el cas d'ús B falla. En aquest cas
tenim el Java 64 bits instal·lat però cal instal·lar el de 32 bits ja
que el LibreOffice és de 32 bits. Falla inclús fent la instal·lació
manualment perquè LibreOffice escull la versió incorrecte.

Penso que no té solució senzilla i ara mateix la meva proposta seria no
oferir LanguageTool en aquest escenari. Ja ho fem en alguns altres casos
('CannotBeApplied' a les estadístiques [1]).

Curiosament, l'altre cas de coexistència de Java 32 i 64 bits que és el
cas D funciona bé.

Ja direu.

[1] https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=26x