[Catalanitzador] Possibles problemes amb LanguageTool i LibreOffice a Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div nov 6 08:37:16 CET 2015

El 30/10/2015 a les 08:37, Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Mireu, més de la meitat d'instal·lacions del LanguageTool donen problemes:
>
> https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=264
>
> Correctes -> 12.50%     (22)
> Amb problemes -> 8.52% (15)
>
> Si podeu fer proves amb LibreOffice 32 i 64 bits seria genial. Jo també
> m'ho miraré el cap de setmana.

Em sembla que ja he trobat el problema.

Si tens LibreOffice de 64 bits et cal Java 64 bits per poder executar el
LanguageTool.

El Catalanitzador mira la versió de Java que tens però no si és 32 o 64
bits. Llavors, si tens LibreOffice de 64 bits i el Java de 32 bits
instal·lat, el Catalanitzador no instal·la el Java de 64 bits que es
necessari.

Si algú pots comprovar aquest escenari i confirmar-ho. Jo ho miraré sinó
al vespre.