[Catalanitzador] Problemes amb el corrector català i l'OS X versió Yosemite

Joan Montané joan a montane.cat
dic maig 13 16:05:53 CEST 2015

El dia 13/05/2015 15:37, "Pau Sellés i Garcia" <pau.selles a josoc.cat> va
escriure:

> El 13/5/15 a les 12:19, Joan Montané ha escrit:

(ca). És a dir: ca.aff i ca.dic. Evitem el problema dels accents i a la
interfície d'usuari apareix traduït a la llengua del sistema (Català).
Evitem accents i surt "maco", 2 per 1.

> Estas segur d'això?

Sí, a l'octubre vaig fer proves i funcionava perfectament [1], i té tot el
sentit del món. Pots provar-ho tu mateix, no és difícil de comprovar-ho.
Potser ha canviat alguna cosa, però ho dubto.

Joan Montané

[1]
https://llistes.softcatala.org/pipermail/catalanitzador/2014-October/003057.html