[Catalanitzador] Problema amb els bàners

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dll mar 16 23:01:32 CET 2015

El dia 16 març de 2015, 21:32, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent
>
> Alguns problemes al entrar al lloc web del Catalanitzador amb https:
>
> - Des del mòbil amb un Android dóna errors de certificat. A la llista
> sistemes es va parlar de problemes semblant fa poc
>
> - Les estadístiques ja no mostren gràfiques: https://www.softcatala.org/
> catalanitzador/stats/

He fet alguns canvis als fitxers tant de la web com de les estadístiques:

* He actualitzat els últims SSI
* He canviat les referències a alguns JS que estaven en HTTP a HTTPS

Ara cal fer el deployment, però esperaré per si Pau el pot fer ell.

En cas contrari, intentaré fer-lo jo demà o dimecres.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >