[Catalanitzador] Catalanitzador 2.4.5 versió Mac

Joan Montané joan a montane.cat
dll jun 15 08:51:55 CEST 2015

El dia 13 de juny de 2015, 18:15, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> El 02/06/2015 a les 22:16, Jordi Mas ha escrit:

> Joan, Pau, podeu donar-li un cop d'ull i fer algunes proves?

He aplicat el Catalanitzador (la versió enllaçada) en un OSX 10.10.3
instal·lat des de zero fa pocs dies. De fet, vaig aplicar-lo fa uns dies,
el dia 4, i tot va anar perfecte, hauríem de tenir les estadístiques al
servidor. Avui l'he tornat a intentar aplicar (la mateixa versió) i està
tot aplicat, per tant el botó "Fer canvis" roman inactiu. I no he/ha fet
res. òbviament.

Respecte al corrector, apareix com a "Catala (Biblioteca) i es correspon
amb la versió 3.0.0 (p.e. reconeix basconavarrès).

Joan Montané