[Catalanitzador] Problemes amb el corrector català i l'OS X versió Yosemite

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jun 2 06:41:42 CEST 2015

El 01/06/2015 a les 21:55, Joan Montané ha escrit:

> El dia 1 de juny de 2015, 20:58, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     El 13/05/2015 a les 12:19, Joan Montané ha escrit:
>

>     Com a resum, no tinc problema en incloure aquest canvi si algú pot
>     assegurar que funciona en les versions anteriors (pots veure que les
>     s'usen actualment[1]).
>

> Aconseguir informació d'Apple és tot un repte. Sembla que és una
> funcionalitat a partir de l'OSX 10.9, Maverick [1]
>
> Si algú té accés a un 10.8 podríem afinar amb exactitud.
>
> Per simplicitat, podem posar els fitxers "Catala.aff" / "Catala.dic",
> [...]

El problema Joan és tota la feina que represent això ara i en el futur
(un codi que es comporta de formes diferents segon la versions) més al
no ser documentat no tenim garanties que continuarà funcionant. Sent
només 3 persones amb Mac que fem proves, per simplement gaudir de poder
veure català amb accent com a nom de diccionari penso que no paga la
pena l'esforç.

Jo sóc partidari de deixar-ho com està.