[Catalanitzador] Problemes amb el corrector català i l'OS X versió Yosemite

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jun 2 00:50:49 CEST 2015

Hola Joan,

> amb el Jaume estem distribuint la versió 3.0.0 del corrector ortogràfic
> i estic posant una mica d'ordre en els diferents projectes que l'usen
> [1]. Ho comento per a què ho tinguis en compte en la propera versió del
> Catalanitzador. Es podria aprofitar per a posar el nom "ca.dic/.aff" al
> fitxers de l'OSX. Algú més ho ha provat?

Tinc feta una prova en el meu OS X.

Com puc fer una prova senzilla per saber si estic usant la versió 3.00 o
l'anterior? Per exemple, mots nous reconeguts a la versió nova.

Gràcies,