[Catalanitzador] Problemes amb el corrector català i l'OS X versió Yosemite

Joan Montané joan a montane.cat
dll jun 1 21:55:22 CEST 2015

El dia 1 de juny de 2015, 20:58, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> El 13/05/2015 a les 12:19, Joan Montané ha escrit:
>

> Com a resum, no tinc problema en incloure aquest canvi si algú pot
> assegurar que funciona en les versions anteriors (pots veure que les s'usen
> actualment[1]).

Aconseguir informació d'Apple és tot un repte. Sembla que és una
funcionalitat a partir de l'OSX 10.9, Maverick [1]

Si algú té accés a un 10.8 podríem afinar amb exactitud.

Per simplicitat, podem posar els fitxers "Catala.aff" / "Catala.dic", però
la tendència general és anar a usar els codis en format XX-YY als fitxers,
i la interfíce mostra el nom de la llengua en qüestió en la llengua de la
interfície activa en cada moment (amb dades del CLDR, per exemple). Un
altra aplicació que ho fa així és l'InDesign [2].

Una opció una mica més elaborada és usar els fitxers "ca.aff" i "ca.dic"
per a OSX 10.9 o superior, > 85% d'ús actualment,  i "Català.aff" i
"Català.dic" (o les versions sense accent, si volem estar tranquils) per a
les versions 10.8.x o inferior.

Joan Montané

[1] http://giellatekno.uit.no/doc/infra/MaverickUpgradeNotes.html
[2] https://helpx.adobe.com/indesign/kb/add_cs_dictionaries.html