[Catalanitzador] Problemes amb el corrector català i l'OS X versió Yosemite

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll jun 1 20:58:03 CEST 2015

El 13/05/2015 a les 12:19, Joan Montané ha escrit:

> El dia 8 de maig de 2015, 10:29, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Qualsevol comentari o suggeriment és benvingut
>

> Crec que seria millor que el nom dels fitxers fos el codi ISO del català
> (ca). És a dir: ca.aff i ca.dic. Evitem el problema dels accents i a la
> interfície d'usuari apareix traduït a la llengua del sistema (Català).
> Evitem accents i surt "maco", 2 per 1.

Hola Joan,

Aquesta és una característica no documentada. Caldria fer proves per
veure si funciona també en versions anteriors de OS X. Si no funcionés,
  molt probablement apareixerà "ca" (com a nom del diccionari) que és
molt pitjor que "català" sense accent (la situació actual), ja que el
cas de "ca" és molt més difícil d'entendre que es referix en al català.

Com a resum, no tinc problema en incloure aquest canvi si algú pot
assegurar que funciona en les versions anteriors (pots veure que les
s'usen actualment[1]).

[1]
https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?os=1&show=versions&v=244