[Catalanitzador] Migració de http://catalanitzador.softcatala.org/ a http://www.softcatala.org/catalananitzador - Errades a la web

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu gen 18 14:20:52 CET 2015

Ep,

disculpeu per no respondre. Però, encara que em pugui doldre i per
motius que no entraríem aquí, l'identi.ca està malauradament ja molt
abandonat.
Jo ara el llevaria.

Salut,

El 18/01/15 a les 14:03, Jordi Mas ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat