[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.4 del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 3 13:57:05 CET 2015

Hola Josep M.

Coses que suggereixo provar:

- Que la compartició amb xarxes socials funciona bé amb la nova adreça,
especialment amb Facebook que en el passat va donar problemes.

- Que la instal·lació de LanguageTool 2.8 va bé. No s'ha fet cap canvi
significatiu respecte a la 2.7 a nivell d'instal·lació. Però esta bé
provar-ho.

- Regressió amb Microsoft Office 2003

- Que les sessions ens veuen com esperem a producció

- Provar la versió de Mac

Jo he fet proves limitades en aquests aspectes, però si algú més s'ho
pot mirar estaria bé.