[Catalanitzador] Windows 10 build 10586

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim des 15 08:24:02 CET 2015

Ep gent,

Microsoft ha fet una actualització de Windows 10 que introdueix canvis
importants:

https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_10#November_2015_upgrade

Aquesta nova versió té nous paquets d'idioma. Aquesta nova versió s'obté
mitjançant Windows Update. Podeu anar avançant feina actualitzant
màquines a aquesta nova edició que triga bastant en actualitzar-se.

Durant els propers 2 ó 3 dies prepararé un nou Catalanitzador amb els 4
paquets nous (Windows 32 i 64 bits en català i valencià).

Jordi,