[Catalanitzador] Catalanització del Microsoft Office 2016 per al Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 31 22:10:37 CEST 2015

El 31/08/2015 a les 21:54, Joan Montané ha escrit:

> El dia 31 d’agost de 2015, 21:45, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Si algú té energia i s'ho vol mirar i compartir experiències endavant.
>

> M'ho miro aquesta setmana. Que tinc uns dies lliures.
>
> Entenc que podem saber quina llengua està configurada a l'Office 2016,
> però que ens cal automatizar la instal·lació i configuració d'una
> llengua nova. És això?

Correcte. El que ens cal es poder instal·lar el paquet d'idioma de forma
desatesa. Del que he vist cal crear un configure.xml que després pot
executar.

Qualsevol cosa comenta-ho!

Gràcies