[Catalanitzador] Catalanització del Microsoft Office 2016 per al Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 31 21:45:43 CEST 2015

Ep companys,

He estat provant el Microsoft Office 2016 Preview[1] amb els paquets
d'idioma[2].

Microsoft ha canviat completament la instal·lació de paquets d'idioma i
ja no funcionen com abans. Sembla que ara són part del sistema click a
run[3] més aviat pensats per a empreses que no per a usuaris finals.

Jo no me'n he sortit automatitzant la instal·lació silenciosa des de
línia de comandes.  Jo crec que és tècnicament possible però no està ben
documentat.

Si algú té energia i s'ho vol mirar i compartir experiències endavant.

[1] https://products.office.com/es/office-2016-preview
[2]
https://support.office.com/en-us/article/Language-Accessory-Pack-for-Office-2016-82ee1236-0f9a-45ee-9c72-05b026ee809f
[3] https://technet.microsoft.com/en-us/library/jj219426.aspx