[Catalanitzador] Publicada la versió 2.6.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 15 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 24 23:25:39 CEST 2015

El 15/08/2015 a les 9:51, Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Tenim un problema amb Chrome. Les darreres versions han canviat com
> gestionaven la configuració (ara escriuen un Json en una única línia) i
> ara no som capaços de fer canvis de configuració en alguns escenaris, i
> fins i tot, acabem malmetent la configuració (veure captura de
> pantalla). El Chrome no es penjat però perd tota la configuració
> anterior ja que crea una de nova.
>
> Aquest problema afecta també la versió de OS X. Quan verifiquem la
> solució per a Windows, la mateixa s'aplicarà a OS X.

Confirmo que tenim el mateix problema a OS X i estic aplicant la mateixa
solució. Aviat publicaré una versió per fer proves.