[Catalanitzador] Publicada la versió 2.6.0 del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 10 01:18:29 CEST 2015

Hola Joan,

> Sí, n'estic prou segur. Apareixia en color negre i hi he fet 3 o 4
> clics, perquè m'ha fet arrufar el nas. Recordava les condicions que has
> indicat, i per això m'ha estranyat.
>
> Aquest equip havia estat prèviament en català, però ara el tinc en
> valencià. Després de passar-hi el Catalanitzador, amb l'opció de
> variants valencianes marcada, el llistat de llengües del sistema ha
> quedat valencià / espanyol / català.
> No puc reproduir el cas observat. Com deia abans aquest equip estava en
> català. Potser el paquet de llengua català és troba encara en el
> [...]

Si alguna de les tres condicions surt en català o valencià no es mostra.

Ara mateix la gent que escolleix valencià està al voltant del 2.19%[1].

No crec que valgui la pena invertir en això ja que és un cas no comú.
Prou feines tenim de donar suport al valencià, llavors només suportem
els casos estàndard.

Gràcies Joan

Jordi,

[1] https://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=244&show=options