[Catalanitzador] Publicada la versió 2.6.0 del Catalanitzador

Joan Montané joan a montane.cat
diu ago 9 23:56:47 CEST 2015

Reenvio la resposta a la llista, que sense voler he respost només al Jordi.

---------- Missatge reenviat ----------
De: "Joan Montané" <joan a montane.cat>
Data: 09/08/2015 23:55
Assumpte: Re: [Catalanitzador] Publicada la versió 2.6.0 del Catalanitzador
Per a: "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org>

https://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0

https://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Versio_2.6

> Sí, n'estic prou segur. Apareixia en color negre i hi he fet 3 o 4 clics,
perquè m'ha fet arrufar el nas. Recordava les condicions que has indicat, i
per això m'ha estranyat.

> Aquest equip havia estat prèviament en català, però ara el tinc en
valencià. Després de passar-hi el Catalanitzador, amb l'opció de variants
valencianes marcada, el llistat de llengües del sistema ha quedat valencià
/ espanyol / català.

> No puc reproduir el cas observat. Com deia abans aquest equip estava en
català. Potser el paquet de llengua català és troba encara en el sistema,
però no estava al llistat de llengües de l'usuari i és un cas no contemplat
pel Catalanitzador?